آخرین اخبار

اعتبارات طرح پایش تصویری یاسوج کجا هزینه شده است؟

اعتبارات طرح پایش تصویری به شهرداری یاسوج اختصاص داده شده اما کاری در این خصوص صورت نگرفته است.

اشتراک گذاری
31 مرداد 1402
کد مطلب : 7167

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، دوربین‌های نظارت تصویری اصلی‌ترین ابزار جمع‌‌آوری و ثبت اطلاعات تصویری سطح شهر و انتقال آن به مرکز کنترل ترافیک خواهند بود.

سامانه پایش تصویری به وسیله دوربین‌های نظارت تصویری گردان تحت شبکه وظیفه نظارت بر وقایع خاص و حراست از شهر را بر عهده دارد اما یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد فاقد این دوربین‌ها است.

سال‌ها است که مصوب شده مرکز کهگیلویه و بویراحمد به سامانه پایش تصویری مجهز شود اما هر سال این موضوع به نتیجه نمی‌رسد.

حتی در برهه‌ای مقدم شهردار سابق یاسوج از راه‌اندازی سامانه پایش تصویری خبر داده و اعلام کرده بود با افتتاح دوربین‌های پایش تصویری، در آینده نزدیک بخش زیادی از ترافیک این شهر روان و منظم می شود اما خبری نشد و به چه دلیل یاسوج به دوربین‌های پایش تصویری مجهز نشده است.

سید جواد هاشمی‌مهر با اشاره به اختصاص اعتبار به شهرداری یاسوج برای نصب دوربین‌های پایش تصویری گفت: سال گذشته اعتبارات خوبی برای نصب دوربین پایش تصویری داده شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: امسال هم از محل ارزش افزوده اعتباری برای طرح پایش تصویری به همه شهرداری‌های استان اختصاص داده شد که نامه‌ها و مبالغی که اختصاص داده شده موجود است.

وی بیان کرد: علی‌رغم اینکه اعتبارات برای این منظور اختصاص داده شده و مستندات آن هم موجود است اما شهرداری یاسوج کاری انجام نداده است که بررسی شود اعتبارات طرح پایش تصویری در مرکز استان کجا هزینه شده است.

سجاد بهرامی سرپرست شهرداری یاسوج که چند ماهی است به این سمت منصوب شده گفت: از اختصاص اعتبار به طرح پایش تصویری بی‌اطلاع هستم‌.

وی عنوان کرد: اگر اعتباری هم اختصاص داده شده نمی‌دانم کجا هزینه شده است و با توجه به اینکه بیشترین حجم نیرو در شهرداری یاسوج است، ممکن است این اعتبار صرف پرداخت حقوق پرسنل شده باشد.

بهرامی با بیان اینکه نصب دوربین در طرح پایش تصویری هزینه‌بر است، گفت: می‌طلبد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی پای کار بیاید و به شهرداری یاسوج کمک کند‌.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 9 =